سامانه مشارکت های مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir

سوالات متداول
1- نشانی سایت مشارکت های مدارس غیر دولتی چیست؟ ✔️کاربران با مراجعه به نشانی اینترنتی mosharekatha.ir می توانند به سایت مشارکت های مدارس غیر دولتی وارد شوند که توضیحات بیشتر در این باره در این مقاله امده است.
2- کاربران سامانه مشارکت های مدارس غیر دولتی از چه طریقی می توانند شکایات خود را ثبت و پیگیری کنند؟ ✔️کاربران این سایت با وارد کردن کد پیگیری خود می توانند نتیجه شکایتشان را بررسی کنند. در این مقاله توضیحات کاملی درباره این موضوع اورده شده است.
3- معلمان مدارس غیر انتفاعی از چه طریقی می توانند در دوره های ضمن خدمت شرکت کنند؟ ✔️معلمان مدارس غیر انتفاعی برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت به سامانه مشارکت های مدارس غیر دولتی مراجعه کنند که برای مطالعه بیشتر درباره این موضوع می توان به متن مقاله مراجعه کرد.

برای مشاوره ورود به سامانه مشارکت های مدارس غیر دولتی

برای مشاوره ورود به سامانه مشارکت های مدارس غیر دولتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سید مبین موسوی 1402/07/17
با سلام بنده پسرم از اول ابتدای تا امسال که میره چهارم در این مدرسه غیر دولتی در میخونه امسال معاون مدرسه پسرم به مدرسه راه نداد رفتم گفت کلاس ۲۰نفر دانش اموز داره و جا نداریم که خودم رفتم شمارش کردم ۱۳ نفر بودن که ۸تا شون ایرانی و بقیه اتباع هستن اموزش پرورش رفتم زنگ زد به مدیر گفت بیاد رفتم باز معاون راه نداد بازرسی رفتم گفت باید معاون راضی کنی کسی میتونه بهم کمک کنه
پاسخ مشاور: سلام. می تونین از طریق آموزش و پرورش اقدام کنین.
سهامی 1402/03/18
سلام ببخشید میزان شهریه مدارس رو می تونیم از طریق سایت مشارکت ها ببینیم؟
پاسخ مشاور: سلام. بله