رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

سوالات متداول
1- لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ کدام است؟ ✔️لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1403 در دفترچه ثبت نام استعدادهای درخشان درج شده و قابل مشاهده می باشد که لینک دانلود دفترچه در مقاله آمده است.
2- کد رشته های دکترای بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چیست؟ ✔️کد رشته های دکترای بدون کنکور دانشگاه آزاد از دو بخش کد رشته و کد محل تشکیل می شود که افراد می بایست هر دو مقدار را از دفترچه ثبت نام استخراج نمایند. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- چگونه می توان در رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد قبول شد؟ ✔️جهت کسب پذیرش در رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1403 افراد می بایست سابقه تحصیلی مناسبی داشته و در جلسه مصاحبه شایستگی خوبی از خود نشان دهند که توضیحات کامل در مقاله قابل مطالعه می باشد.

برای مشاوره اطلاع از رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای مشاوره اطلاع از رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علیرضا 1403/01/08
با سلام من معدلم 18/06 از علوم تحقیقات تهران است ولی نمره پایان نامه درجه خوب است. آیا مجاز به شرکت در این آزمون هستم یا خیر؟
پاسخ مشاور: سلام. بله
محب 1402/09/18
سلام، رشته روانشناسی هم جزو رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هست؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. دیگر رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز در متن مقاله معرفی شده اند.
مختاری 1402/09/02
سلام، کد رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد رو از کجا میشه پیدا کرد؟
پاسخ مشاور: سلام، کد رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در دفترچه ثبت نام وجود دارند، در متن این مقاله این کد ها در فایل پی دی اف ارائه شده اند.
احمدی 1402/08/26
سلام، رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه چیزایی هستن؟
پاسخ مشاور: سلام، در متن مقاله لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در قالب پی دی اف ارائه شده و قابل دانلود است.